TILAM KEKABU


Bagi anda yang biasa atau pernah menggunakan tilam kekabu, anda tentu tahu yang tilam ni sejuk dan selesa. Ia bukan saja cantik dengan warna2nya yang terang, malah mudah untuk dipindahkan di ruangan rumah. Isi kekabunya yang padat membolehkannya digulung dan ditegakkan serta mudah disimpan di sudut rumah. Jimat ruang.
Warna pilihan : Merah, Biru, Hijau, Ungu.

tilam kekabu2

tilam kekabu


Maklumat:
Tilam di Jendelaniaga BUKAN dari jenis kekabu longgar . Walaupun begitu, harga tilam ini (kekabu longgar) jauh lebih murah. Cuma kekurangannya, ia cepat menjadi lembik sekiranya dibentangkan selalu. Jadi, terpulang pada anda untuk mendapatkan tilam yang paling menepati gaya hidup anda.

Saiz : 5'x6'x 2" (double size)

HANYA RM150.00

4 comments:

Anonymous said...

kak ida, saya order tilam tu 2. buat rumah bujang 1, buat mak 1saja tulis komen kat sini takut akak tak bukak email.chek email nanti ye. assalamualaikum - Su

ROHAIDA said...

Wa'alaikumsalam.
Su,
Akak dah cek mail. Payment pun dah masuk. Esok akak hantar tilam tu.Mekasih Su.

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Ida, saya nak beli tilam tu. Ada stok lagi tak? Warna biru. Nak dua. Tapi nak yang baru tau. taknak yang adik tu dah guna. ^_^ Nanti saya datang balik.

ROHAIDA said...

Wa'alaikum salam, Zarina.
Maaf lewat reply. Stok tilam ada lagi. Dua2 nak yang biru ye. Ada. yang adik tu guna dia punye. >_< untuk pelanggan Jendelaniaga, semuanya yang baru.
Terima kasih singgah

SPONSORED BY